Papkin
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:17, 25 Cze 2012 Temat postu: Niekompletna nawigacja |
|
|
Zakupiłem u MonsterPC nawigację Lark Freebird, którą otrzymałem, przyznaję, dość szybko, lecz niekompletną. Nawigacja miała być prezentem urodzinowym dla teścia, a brakowało w niej rysika. Myślałem, że może wypadł gdzieś w pudełku. Zgłosiłem to do MonsterPC i poprosiłem o dosłanie brakującego rysika. Po 3 mailach otrzymałem odpowiedź, że sprawdzi wszystko dokładnie i się odezwie. Oczywiście nie odezwał się więc po tygodniu spytałem co w sprawie mojego rysika. Otrzymałem odpowiedź, która dosłownie zwaliła mnie z nóg: rysik znajduje się w tylnej ściance obudowy nawigacji. Niesłychane. A ja myślałem, że powinien sterczeć wbity w środek ekranu! Odpisałem, że kontaktuję się z nim właśnie w związku z brakiem rysika w owym miejscu (oraz w żadnym innym) i że czekam na konkretną odpowiedź bo inaczej wystawiam negatyw. Znów cisza i kilka ponaglających maili. W końcu otrzymałem odpowiedź, że mam sprawdzić całą korespondencję, bo już podał wszystkie szczegóły dotyczące brakującego rysika (chodziło mu o info, że znajduje się w obudowie nawigacji) Ja wciąż chcąc uniknąć negatywa nadal prosiłem o rozwiązanie tej sytuacji, i niestety nie doczekałem się już żadnego odzewu. Koszt takiego rysika to ok 30-40 zł więc nie są to grosze. Wystawiłem w końcu negatyw (ostrzegałem przed nim chyba z 5 razy), oczywiście w zemście również otrzymałem negatywny komentarz, chociaż uważam, że na niego nie zasłużyłem; nie dość że wpłaty dokonałem na konto w kilka sekund po wygranej aukcji, to jeszcze za wszelką cenę chciałem uniknąć wystawienia negatywa temu imbecylowi. A teraz najlepsze; fragment jego odpowiedzi na mój komentarz: "1. Rysik chowany jest do samej nawigacji w jednym z narożników." Brak mi słów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|